روستای کامیکلا

هیچ انسانی نیست که با خود پیامی به جهان نیاورده باشد.عیب‌های آزادی، عیب‌های انسان است.تادیب فضیلت به بار نمی آورد .لطفا با نظر دهی خود ما را یاری فرمایدmamirirad@chmail.ir

روستای کامیکلا

هیچ انسانی نیست که با خود پیامی به جهان نیاورده باشد.عیب‌های آزادی، عیب‌های انسان است.تادیب فضیلت به بار نمی آورد .لطفا با نظر دهی خود ما را یاری فرمایدmamirirad@chmail.ir

روستای کامیکلا
هیچ انسانی نیست که با خود پیامی به جهان نیاورده باشد.
عیب‌های آزادی، عیب‌های انسان است.
تادیب فضیلت به بار نمی آورد.
لطفا با نظر دهی خود ما را یاری فرماید:

mamirirad@chmail.ir
نویسندگان

    

به گزارش کرج رسا، فرماندار ساوجبلاغ  طی سخنانی با اشاره به جلسه اخیر خود با شهردار و رئیس شورای اسلامی شهر جدید هشتگرد گفت تاکید ما بر مشارکت شهرداری برای ساخت مراکز تفریحی و ورزشی برای شهروندان بود که با توافق صورت گرفته با اداره ورزش و جوانان تعدادی از این پروژه ها نیز در شهر به زودی اجرایی میشود

ابوالقاسم پالیز گیر ضمن تشکر از شهردار به جهت  تسریع و توجه ایشان به مقوله ورزش و جوانان گفت: باتوجه به جمعیت روبه رشد در شهر جدید هشتگرد نیاز به زیرساخت های ورزشی و آموزشی امیدواریم این طرح ها در بازه زمانی کوتاه اجرا و به بهره برداری برسد.

پالیز گیر افزود : با توجه به وجود مسکن مهر در این شهر و افزایش جمعیت نیاز به اعتبارات بیشتر دولتی جهت افزایش زیرساخت ها احساس می شود و دراین خصوص نگاه ویژه ای به شهر جدید خواهد شد.

او ازدستگاههای اداری خواست تا همکاری بیشتری در ارائه خدمات به این شهر داشته باشند.

امام جمعه شهرستان  ساوجبلاغ هم ضمن تشکر از فرماندار مردمی و دلسوز شهرستان و مسئولین شهر جدید گفت: ساخت فضاهای فرهنگی و ورزشی و تفریحی در شهرها یک نیاز محسوب می شود و باید توجه کرد همزمان با ساخت این مراکز ملاک های اسلام ناب نیز رعایت شود.

محمد تقی ناطقی کامی افزود:  وجود نمازخانه در هریک از فضاهای فرهنگی، ورزشی و تفریحی  ضروری است.

در ادامه شهردار شهر جدید درخصوص سه پارک محله ای گفت: ساخت ۳ پارک محله ای مجموعاً به مساحت ۲۰۰۰۰ متر مربع به صورت جهادی و با صرف هزینه کم، بدون حضور پیمانکار و با استفاده از تجهیزات شهرداری ساخته خواهد شد.

کامران عظیم زاده افزود : این پارک ها در کمترین زمان ممکن در ۳۱ شهریور ۹۳ همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس افتتاح خواهد شد.

عظیم زاده افزود:  ساخت ۵ سا لن ورزشی  هم با اعتباراولیه ۶ میلیارد تومان وطبق قرارداد سه ساله با سازمان همیاری شهرداری ها احداث می شود.

وی افزود: این سالن ها شامل سالن چندمنظوره ورزشی واقع در فاز۲، محله ۳، انتهای بلوار خلیج فارس با مساحت ۱۲۰۰ متر مربع با اعتبار اولیه یک میلیارد تومان،  سالن چند منظوره ورزشی واقع در فاز ۱، بلوک ۱۴، خیابان آسمان، نرسیده به خیابان کهکشان شمالی با مساحت ۱۲۰۰ متر مربع با اعتبار اولیه یک میلیارد تومان و سالن برگزاری مسابقات ورزشی واقع در فاز ۲، محله ۲، بلوار انقلاب اسلامی، جنب تجاری پارس با مساحت ۳۵۰۰ متر مربع با اعتبار اولیه چهار میلیارد تومان می باشد و طول مدت ساخت این سالن ها یک  سال است.

شهر دار شهر جدید افزود : پارک ها توسط اساتید جوان دانشگاه جامع علمی کاربردی شهرداری و براساس معماری ایرانی طراحی شده است و سعی شده با کمترین هزینه و بیشترین بهره وری احداث شود.

وی گفت: این پارک ها را شامل پارک محله ای شهید کریمیان واقع در فاز۱، بلوار گل آرا، گل آرای ۶ با مساحت ۸۰۰۰ متر مربع، پارک محله ای طوبی واقع در فاز ۱، خیابان آسمان، آسمان ۴ با مساحت ۱۳۵۰ متر مربع و پارک محله ای تسنیم واقع در فاز ۱، خیابان آرمان، کوچه آرمان ۲ با مساحت ۸۰۰۰ متر مربع برشمرد که در شهریور امسال به بهره برداری خواهند رسید.

موافقین ۰ مخالفین ۱ ۹۳/۰۴/۲۲
محمد امیری

نظرات  (۲)

ای بابا فکر کردم برا روستا تون کاری رو انجام دادن که این همه ذوق کردید . خبرهای مفید بنویسید نه از این دست . هر وقت برا روستا تون کاری کرد بگویید . ممنون
لطفا این پیام را رو وبلاگت بگذار
پاسخ:
چیکار هکنیم دیدیم خبری نداریم بگزاریم گفتم برای حمایت از جامعه بزرگ روحانیت محل خبری بگذاریم
پیگیری میکنم...........................................................................................................
۲۰ آبان ۹۳ ، ۱۵:۳۸ فتح الله قاضی
سلام
راست گفتند حداقل تصویری از ایشان می زدید و یا خبری راجع به محل می زدید

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی